Generalforsamling flytter

Kære medlemmer,

For at sikre at lokation og deltagerantal passer nogenlunde, rykker vi teltpælene op og flytter til Herredsvej 14 i morgen. Ellers fortsætter vi som planlagt.

Med venlig hilsen
Mads

Generalforsamling 26. marts kl 19:00

Sæt kryds i kalenderen!

Indkaldelse til generalforsamling kommer snarest pr mail, den afholdes onsdag 26.marts kl 19:00 i Hasle Folkehus. Med indkaldelsen kommer dagsorden, regnskab og budget.

Bestyrelsen sætter nogle vigtige ting på dagsordenen.  Dels foreslår vi en kontingentforhøjelse på 50 kr/år. Dels vil vi gerne have en dialog med Jer om, hvilke ønsker og ideer I har til, hvad vi som medlemmer vil med foreningen.