Generalforsamling flytter

Kære medlemmer,

For at sikre at lokation og deltagerantal passer nogenlunde, rykker vi teltpælene op og flytter til Herredsvej 14 i morgen. Ellers fortsætter vi som planlagt.

Med venlig hilsen
Mads

Konto åben igen!

Betalinger til foreningskontoen kan nu foretages igen. Vi undskylder mange gange for ulejligheden og håber det ikke har givet for mange problemer.

Med venlig hilsen,
Mads