Medlemskartotek

Opdatering af medlemsdata

Opdatering af sine medlemsdata foretages i et helt adskilt modul fra login til hjemmesiden, og dermed har det ingen indflydelse på de generelle eller personlige  loginoplysninger.

For at opdatere/tilføje sine medlemsdata til kartoteket, skal man kun bruge den email som man er registreret med i forvejen.
Gå ind på “bliv medlem” siden – 

og klik på “Glemt dit eget opdateringslink? Klik her for at få det sendt til din e-mail“.

Dette opdaterer siden til at fremvise 2 identiske indtastningsbokse, hvor man skal indtaste sin registrerede email i den ene boks og efterfølgende trykke på send knappen.
Der er en fejl i softwaren som genererer 2 identiske bokse, men dette har ingen betydning for begge bokse fungerer som tilsigtet.

Kort tid efter vil man modtage en email med sit private link. Ved at klikke på dette link vil man føres direkte til hjemmesiden, hvor man her skal opdatere/indtaste de manglende oplysninger og efterfølgende trykke på gem knappen.

Mere skal der ikke til for at opdatere sine oplysninger, og dette kan gøres til ethvert tidspunkt man har ændringer af sine data  🙂 

Såfremt man i processen får en fejlmeldning med at emailadressen ikke “kendes”, betyder det at der ikke er registreret et medlem med denne emailadresse i kartoteket. Er man overbevist om at det er den korrekte emailadresse er man nødt til at tage kontakt til bestyrelsen.


Skulle man mod forventning ikke modtage en email – selv om hjemmesiden bekræfter afsendelsen – vil email’en formodentligt være blevet blokeret i den enkelte brugers/udbyders sikkerhedssystem.

Last Updated on 23. maj 2017 by Mads Hyldegaard