Organisering.

Hjem Debatfora Generelt Organisering.

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      Grund2019Grund2019
      Deltager

Kære Bestyrelse.
      Til trods for jeg nu har boet på Haslevangsvej (80b) siden 1998 var min deltagelse i generalforsamlingerne (2018) ”Solbakken” og ”Hasle Fællesråd” første gang.
      Min oplevelse var, at der er mange gode kræfter som laver et flot stykke uegennyttigt arbejde med at servicere os beboere med fælles redskaber og holdninger i forhold til Aarhus Kommune.
      Det forekommer mig dog, at de 2 foreninger har nogle overlappende interesser i forhold til Kommunen som virker uhensigtsmæssigt og det lyder som om der udføres noget dobbeltarbejde når Kommunen er lydhør for diverse nye tiltag.
      Jeg vil derfor tillade mig at foreslå, at alle grundejerforeningerne slås sammen med Hasle Fællesråd.
      Jeg er ikke nok inde i alle arbejdsopgaverne til at kunne lave en dækkende struktur, men det kunne være noget med diverse underudvalg med opgaver som Udlån af materiel, Kontakt til Kommunen, Planlægning af Mosteri-dag, sommerfester, trafik, vand-separering, webmaster, økonomi, møder og hvad ved jeg…
      Vh Ole G. Nielsen

Keymaster

Hej Ole

Om end det sikkert kunne være en god ide i sig selv, så vil det ikke være muligt at koble en kommunal løsning (Fællesrådene), men private selvorganiserede (Grundejerforeninger).
      Vi er nødt til at arbejde videre med at finde den optimale løsning på hvorledes Hasle Fællesråd og Grundejerforeningen Solbakken samarbejder. Derfor håber jeg på at du og andre vil byde ind med ideer og forslag til dette, og helst under det oprettede emne “Solbakken kontra Hasle Fællesråd”.

Viser 1 svartråd
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.