Svar til: Lidt konstruktiv kritik …

Hjem Debatfora Spørgsmålsboksen Lidt konstruktiv kritik … Svar til: Lidt konstruktiv kritik …

Grund2019Grund2019
Deltager

Til Bestyrelsen for grf. Solbakken.
Efter en noget hård start for jer med hjemmesiden, synes jeg, at I er lykkedes med at få den pænt op at stå. Jeg ved, hvor svært det er at lave en hjemmeside – og at I selv har lavet den i jeres fritid uden nævneværdige omkostninger for Foreningen er særdeles prisværdigt. Både det, og at I nu har lavet emnet “Husejer” og muligheden for at annoncere er rigtigt gode initiativer, som vi sikkert alle kan have fælles glæde af. Det vidner om jeres entusiasme for såvel Hasle som for Grundejerforeningen.
Der kan sikkert stadig være nogle småting at rette, og vi kan som medlemmer stadig have ønsker til hjemmesiden. Derfor vil jeg opfordre alle til at fremsende forslag til webmaster. Erfaringen viser, at det betyder rigtigt meget for en webmaster at få feedback, når han ønsker at lave noget godt.
Selv om det måske ikke lige kommer medlemmerne ved, så synes jeg alligevel, at det er værd at gøre opmærksom på to spændende kulturhuse, som ligger i vores nærområder. Det er Elværket, som ligger i Aabyhøj og Aarhus Folkemusikhus, som ligger på Viborgvej i træbarakken lige på den andens side af Fenrisvej.

Alle arrangementer

og
http://www.aafmh.dk/wp/
Tak for jeres arbejde og fortsat god arbejdslyst
Freddy Wisler